czwartek, 14 lipca 2011

Remont mnie wykańcza

Jeśli nie skończę z załamaniem nerwowym, psychozą lub inną depresją to naprawdę będzie sukces. O obsuwach z terminami nie będę ględzić kolejny raz. Dzisiaj na jaw wyszły inne kwiatki. Ekipa wykonawców z Panem Romkiem na czele, o dziwo okazała się być ekspresową i (chyba) sumienną. Natomiast Pan Romek dzisiaj podał mi ostateczną kwotę do zapłaty. Jest ona o 3.000 (sic!!!!!) wyższa niż cena wynikająca z oferty. Nie, nie mówcie mi, że przecież umowa to umowa itd. Jak przystało na prawnika z krwi i kości, nie podpisałam z Panem Romkiem żadnej umowy. Mam tylko tę jego ofertę skreśloną długopisem na kartce papieru w kratkę. Myszkin jutro przystąpi do ataku negocjacyjnego, bo 3.000 więcej to ZDECYDOWANIE ponad nasze finansowe siły. W ogóle jakoś kiepskośmy się z tymi wycenami spisali. Nie znając realiów, nie wiedząc ile rzeczy trzeba kupić żeby postawić dwie ścianki działowe i wyłożyć glazurą 2 m2 toalety, zakładaliśmy, że 3.000 górki na materiały w zupełności wystarczy. Jakże się myliliśmy... W przysłowiowym międzyczasie, mając na koncie kasę z kredytu, po przyuważeniu w Leroy Merlin uroczego zestawu mebli łazienkowych, postanowiliśmy wydać jeszcze niemal 2.000 złotych na nowe szafki do łazienki. A co! Jak remont, to na maksa, wszystko ma być odnowione! Kupiliśmy też meble do sypialni, planujemy  zakupić meble do jadalni. Tymczasem kredyt przyznano nam o 10.000 niższy niż planowałam. Nie wiem jak się wyrobimy z tym wszystkim.

Z dobrych wieści - chyba już mamy za sobą problem z mysiowymi zaparciami. Od dobrego tygodnia kupa jest codziennie, bez płaczu, a dzisiaj Mysia sama zakomunikowała, że chce zrobić kupkę na kibelek. Juhhhu!!! Oby już tak zostało. Profilaktycznie będę jej nadal podawać błonnik firmy ASP i ze trzy razy w tygodniu przegotowaną wodę z miodem i cytryną na czczo.

Dobra, kończę, muszę poszukać w necie taniej umywalki.

4 komentarze:

  1. Znacie jakąś dobrą stronę z farbami? Ostatnich zakupów dokonałem za pośrednictwem strony www.cromadex.pl.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z pytaniem o osprzęt elektryczny. Szukam dobrego sklepu, żebym wszystko w jednym miejscu mogła zamówić. Ten mi kolega polecił https://interblue.pl/gniazda-wlaczniki-i-akcesoria,c,71/ . Może znacie?

    OdpowiedzUsuń
  3. A w mojej opinii najlepszym dystrybutorem farb jest www.cromadex.pl i koniec kropka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń