wtorek, 7 stycznia 2014

Pozdrowienia z (prawie) własnego biura!

Hej, hej! Siedzę za biurkiem w swoim nowym biurze i jest bardzo super! Na razie urządziliśmy tylko jeden pokój - jedyny, który tak naprawdę jest mi potrzebny do prowadzenia mojej własnej działalności. Wygląda naprawdę super! Niestety w pozostałej części lokalu, gdzie od stycznia miał ruszyć kolejny "projekt", panuje totalna rozpierducha. Moja mama wyjechała sobie na urlop zaraz po świętach i dała tzw. wolną rękę w urządzaniu się. Nie przyszło jej jednak do głowy by wcześniej jakoś posegregować swoje rzeczy, zostawiła wszystko jak stało (a raczej jak leżało) przez lata w związku z tym musieliśmy to po prostu zrzucić na jedną stertę. Nie uwierzylibyście ile ohydnych szpargałów i gównianych papierów można zgromadzić. Na oko jakiś miliard ton!!! Nie mam pojęcia co z tym wszystkim zrobić. A papiery i szpargały to nie wszystko - są wątpliwej urody elementy wystroju wnętrza, okropne obrazy, jakieś ciuchy, szlafrok, ba! nawet deska do prasowania. Na szczęście stare meble, które tutaj stały udało nam się bardzo szybko sprzedać na portalu tablica.pl - za bezcen oczywiście. Głównie chodziło nam o to, by ktoś te rzeczy zabrał, dlatego poszły za symboliczne kwoty. Niestety okazuje się teraz, że tak się zapamiętaliśmy w tym sprzedawaniu, że nie mamy nic, w co można by schować te wszystkie papierzyska. Trzeba też będzie zrobić malowanie w dwóch pokojach. Póki co stacjonuję w tym jednym, gotowym, udało mi się nawet ustalić hasło do wifi, a także ogarnąć kwestię parkingu! Mam już wykupiony abonament na cały miesiąc :)

Ach! Czuję się cudownie!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :)) Powodzenia w spełnianiu swoich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ogromne;))) Wyobrażam sobie jaka to radość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! do się dopiero nazywa start w nowy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Można już rzec że jesteś na swoim :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wsparcie i miłe słowa! Mam nadzieję, że wszystko się wspaniale uda! Dziś zabieram się za sprzątanie, strona internetowa się robi, dużo się dzieje, bo tak naprawdę równolegle mam zamiar ciągnąć dwa biznesy. Jestem bardzo podekscytowana i na razie mam takie jakby małe wakacje, bo jeszcze pracy nie mam za dużo.

    OdpowiedzUsuń