poniedziałek, 20 stycznia 2014

Schody

Właśnie zauważyłam, przeglądając tak kontrolnie ogłoszenia w sprawie pracy, że moi (już) byli pracodawcy poszukują osoby na moje stanowisko. No i nie wiem co o tym myśleć,  bo  dogadaliśmy się, że zarówno oni jak i ja zakładamy dalszą stałą współpracę po moim odejściu. Wielokrotnie zapewniano mnie, że na pewno będą dla mnie zlecenia. Możliwe, że szukają kogoś zupełnie niezależnie, mam nadzieję, że tak jest, bo jeśli miałoby to oznaczać zakończenie współpracy to wróży mi raczej nieciekawie, gdyż póki co nie mam jeszcze żadnych stałych klientów. Z drugiej strony tych zleceń od nich jest...naprawdę mało. Dla nich pracuję średnio 2 godziny dziennie, a np. dzisiaj w ogóle nic nie zrobiłam. Patrząc z tego punktu widzenia, skoro i tak zatrudniają kogoś nowego, to pewnie taka osoba mogłaby spokojnie ogarnąć to co robię ja.

Boję się więc, że w mojej wspaniałej, samodzielnej działalności właśnie zaczynają się schody :(

3 komentarze:

  1. Musi byc troche schodów, nie da sie od razu gładko i prosto ... badz dzielna i cierpliwa, krok po kroku zbudujesz swoje imperium :) trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ś., może zacznij organizować sobie plan "B". Nowe lokum, tańsze niż u mamy i plan pozyskania nowych klientów. Zima jest kiepska w każdej branży, byle do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uda sie musisz w to wierzyc!!! Pomsyl, ze mozesz wiele osiagnac bez ich pomocy, wszystko sie rozkreci, a oni jedynie beda extra kaska. Daj chwile czasu i nie poddawaj sie.

    OdpowiedzUsuń